Untungnya Jadi Ahli Shaklee

Tak sangka, jadi ahli Shaklee, banyak betul kelebihan. Kelebihan yang sukar ditandingi oleh lain-lain bisnes. Produk Shaklee pun dah tiada tandingnya, apatah lagi sistemnya.

Selama tiga tahun makan Alfalfa Complex pada harga runcit. Kemudian beli pula set jeragat asas pada harga runcit juga. Kali ni dengan SID lain.

Kali kedua, apabila nak tambah GLA Complex, saya diterangkan kelebihan dan kebaikan jadi ahli. Masa tu saya dapat offer, jadi ahli akan dapat percuma VitaLea.
Saya grabbed lah peluang sangat baik tu.

Lepas join ahli, saya dapat buat belian seterusnya pada harga diskaun..... jimat banyakkkkk.

Yang terkejut juga, dapat bonus.   Shaklee hargai belian kita jika capai tahap tertentu.

Bermula dari situ, saya ditawarkan untuk buat bisnes. Dengan rasa kurang yakin pada awalnya, saya terima juga offer tu. Sebab dijanjikan akan dibimbing satu persatu.

Memang betul. Mentor saya ni amat bagus. Servis dan ilmu tip tol.

Banyak ilmu dapat. Sekarang, lagi banyak ilmu diperturunkan. Oleh upline, super upline, super duper upline.

Jadi, yang teringin nak tambah pendapatan, jangan khuatir, anda akan dibimbing dari zero...untuk menjadi HERO.

Bab2-bab MLM, saya dah kaji betul. Bisnes ala-ala atau kononnya MLM, yang sebenarnya bukan MLM. Kena elakkan.

Hati-hati.

MLM yang tiada barang, atau yang masuk bayar pakej, dok diam goyang kaki, tunggu duit masuk bulan2... akhirnya bungkus. Yg untung, orang lama masuk. Yg baru masuk, gigit jari.

Atau konon bisnes jenis MLM, ada barang, ada sistem cari downline. Barangnya sengaja diwujudkan. Barang entah apa-apa. Kononnya MLM. Sebab ada produk diniagakan.

Inilah jenis skim ponzi yang merosakkan nama MLM. MLM dicemari oleh pihak gelojoh dan rakus, menipu orang lain atas nama MLM dan pelaburan.

Tidak sama sekali dengan Bisnes Shaklee. Yang atas dan bawah kena sama-sama kerja kuat untuk pendapatan. Lagilah yg leaders kena kerja lagi kuat.

Sistem bayar bonus Shaklee pun ada paten.

Jom. Rebut peluang jadi ahli, dapat diskaun, dapat bonus, dapat buat bonus, dapat tolong diri, keluarga dan masyarakat.

Pahala dapat, silatrurrahim meningkat, wang pun dapat.

Hubungi Nas 0194706780

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment